Водневі cилові установки Hyundai будуть встановлювати на європейських вантажівках

Кoмпaнія Hyundai Motor підписaлa угoду з німeцьким вирoбникoм кoмунaльниx aвтoмoбілів Enginius оборона постачання свого силового агрегату нате водневих паливних елементах. Останній випускається підрозділом HTWO, що спеціалізується держи екологічно чистих машинах. Конструкция потужністю 90 кВт вже добре себя зарекомендував бери легкових автомобілях Nexo FCEV, випущених у кількості вже понад 30 тис. од.

Що ж после нової угоди, ведь HTWO планує поставити пользу кого Enginius для першому етапі близько 1100 водневих силових агрегатів. Їх встановлять в середньотоннажну вантажівку СityPower, яка є доопрацьованою моделлю Mercedes-Benz Atego. Ходові випробування стартують наступного року, а серійне виробництво заплановано в 2025-й.

Enginius СityPower вантажопідйомністю 9 т зможе мати клад ходу накануне 500 км. Його передбачається оснастити балонами про 32 кг водню під тиском 700 стрип-бар. Заправка останнім відбуватиметься протягом півгодини.

Зазначимо, що Enginius є дочірньою компанією Faun Group. У 2021 році вона набула самостійності і зайнялася виключно комунальними електровантажівками — як батарейними, приближенно і на водневих паливних елементах. Більше того, вона стала першою європейською виробником вантажівок, що отримала схвалення типу ЄС получи машини FCEV.

Нате сьогоднішній табель компанія вже поставила клієнтам близько 60 водневих сміттєвозів BluePower, збудованих получай базі Mercedes-Benz Econic. Ці машини мають вантажопідйомність 17 т та припас(ы) ходу давно 250 км. Держи їхньому борту зберігається 16 кг водню під тиском 700 гряда. На заправку йде близько 15 хвилин.

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Комментарии закрыты.