СШA тa ЄС xoчуть уклaсти угoду прo нaйвaжливіші мінeрaли в целях aкумулятoрів eлeктрoмoбілів. Прo цe зaявили прeзидeнт СШA Джo Бaйдeн тa гoлoвa Єврoкoмісії Урсула тон дер Ляйєн після зустрічі у Білому домі.
Передісторією нинішнього пошуку рішення є суперечка щодо субсидій США сверху зелені технології, які були запроваджені получи початку року з ухваленням урядом США Закону ради зниження інфляції. ЄС побоюється, що основание призведе вплоть до міграції компаній «зелених» технологій у США і нещодавно кілька разів попереджав, що вважає миропонимание США дискримінаційними. Відомо, що після набрання чинності Законом оборона зниження інфляції кілька компаній розглядають можливість віддати перевагу США предварительно Європою около інвестуванні в заводи з виробництва акумуляторів. Це останнім кое-когда можна спостерігати у Volkswagen.
Кілька днів тому Комісія ЄС відреагувала сверху це, оголосивши, що послабить миросозерцание державної допомоги, щоб спростити затвердження субсидій у таких ключових галузях, як акумулятори та відновлювані джерела енергії. Водночас глава США Джо Байден та кумпол Єврокомісії Урсула воздух дер Ляйєн спробували домовитися у вихідні. Мабуть із частковим успіхом. Удовлетворение про сировину исполнение) акумуляторів між США та ЄС має бути укладена «негайно».
«Це був перший «великий крок», узгоджений получай зустрічі», — написала тон дер Ляйєн у Twitter.
В соответствии с-друге, розпочати «діалог относительно стимули чистої енергії, щоб наші стимули посилювали Вотан одного, а безлюдный (=малолюдный) конкурували Вотан з одним». Запланована угодье також має дозволити електромобілям, виробленим у ЄС, отримати податкові пільги у США. Крім того, драматически важлива сировина, отримана в ЄС, повинна мати такий самий вход на американський ринок, як і отримана у США.
Європейський Комбинация обіцяє, що ланцюжки постачання ради виробництва акумуляторів можуть бути збережені в країнах ЄС, а подступы до ринку США може бути забезпеченим.
«Ми поглиблюватимемо нашу співпрацю в диверсифікації ланцюжків постачання неодобрительно важливих мінералів і акумуляторів і визнаємо значні можливості в области обидва боки Атлантики с целью розвитку цих ланцюжків постачання в сильному, безпечному та надійному способі нарощування. З цією метою ми маємо намір невідкладно розпочати переговори щодо цільової угоди оборона найважливіші корисні копалини, щоб дозволити відповідним критичним корисним копалинам, що видобуваються нежто переробляються у Європейському Союзі, відповідати вимогам екологічних транспортних засобів відповідно вплоть до розділу 30D податкового кредиту екологічних транспортних засобів Закону насчет зниження інфляції», — йдеться в офіційній заяві обох сторін після зустрічі бери вищому рівні.
Як відомо, раніше вимоги щодо податкового кредиту передбачали, що відповідний транспортний засіб повинен бути зібраний у Північній Америці. Мешок субсидії також залежатиме у майбутньому від батареї: якщо щонайменше 40 відсотків важливих интересах батареї корисних копалин надходять зі Сполучених Штатів разве країн, які мають угоду относительно вільну торгівлю зі Сполученими Штатами, має бути наданий податковий средство у розмірі 3750 доларів США. Додаткові 3750 доларів, ймовірно, надійдуть, якщо принаймні 50% компонентів акумулятора транспортного засобу надходитимуть зі Сполучених Штатів либо країн, які мають угоду оборона вільну торгівлю зі Сполученими Штатами. Очікується, що обидва відсотки зростатимуть з роками.
Як повідомлялося, адміністрація Байдена опублікує детальні вимоги прежде мінералів і компонентів акумуляторів лише цього місяця. Спочатку ці вимоги вплоть до батареї мали бути встановлені в 2022 році, оскільки 1 січня 2023 року набула чинності реорганизация податкового кредиту в (видах електромобілів в рамках Закону относительно зниження інфляції в США. Втім інші устав набули чинності, як і планувалося, держи рубежі року. Зокрема, верхня черта доходу покупців і цінові межі про відповідних транспортних засобів. Попередню верхню межу про виробників також було скасовано, тому електромобілі від Tesla та General Motors знову матимуть основание на планида у 2023 році.
Але повернімося по пошуку трансатлантичного рішення: получи и распишись сьогоднішній гемера Сполучені Штати підписали угоди ради вільну торгівлю лише з Канадою та Мексикою, але невыгодный з ЄС. Угодье, обіцяна Байденом і задник дер Ляйєн, називається «цільовою угодою», і в спільному повідомленні Білого дому та Комісії ЄС немає згадки для угоду оборона вільну торгівлю.
Тим порой Die Zeit цитує міністра фінансів США Джанет Йеллен, яка заявила, що вона сподівається досягти угоди, завдяки якій «партнери-однодумці» зможуть уникнути залежності від Китаю у постачанні важливих корисних копалин. У цьому відношенні стає ясною спрямованість Закону относительно зниження інфляції, який по (по грибы) своєю суттю, безумовно, був створений угоду кому) самоствердження проти Китаю, ніж проти ЄС.