Як пoвідoмляє япoнський пoртaл BestCarWeb, нaступник мoдeлі LFA спoчaтку нaбудe фoрми гібрида, що підключається, а потім стане повністю електричним. Из-за інсайдерською інформацією, новинку побудують в архітектурі TNGA GA-L, ландо виготовлять з карбону, а в рух її приводитимуть двигун V8 об\’ємом 4,0 літра і електромотор, сумарна потужність яких наблизиться предварительно позначки 1000 кінських сил і становитиме, ймовірно, 937 сил.
Деякі подробиці для майбутню манекенщик вже є. Наприкінці 2021 року Lexus показав концептуальний суперкар Electrified Sport, який «успадкував частинку культового LFA»: повідомлялося, що він здатний розганяти после першої «сотні» вслед дві секунди, а його наличность ходу становить 700 кілометрів.
Вследствие рік японський автовиробник прокоментував розробку серійної версії Electrified Sport — їй пообіцяли імітацію механічної коробки. Тобто важіль перемикання передач та акселератор зчеплення невыгодный будуть підключені раньше силової установки — така «механіка» если програмною.
Згідно з новою інформацією, серійний суперкар отримає гібридну установку та функцію підзарядки, а потім в ринок вийде і повністю електрична версія. BestCarWeb очікує прем\’єру наступника LFA в 2025 році і передбачає, що проплазма коштуватиме 40-50 мільйонів ієн (22,4-28 мільйона рублів из-за актуальним курсом) і складе конкуренцію Ferrari SF90 Stradale.
Вслед непідтвердженими поки що даними, серійний наступник Lexus LFA отримає назву LFR.
Що ж предварительно оригінальної моделі, так вона випускалася двое роки і була знята з виробництва 2012-го. Следовать цей період зібрали 500 екземплярів LFA. Суперкар оснащувався 4,8-літровим двигуном V10 потужністю 560 кінських сил, розганявся з місця вплоть до «сотні» вслед за 3,7 секунди і розвивав максимальну швидкість 326 кілометрів получи и распишись годину.