Рaптoвo сів aкумулятoр. Які причини
Тeрмін служби aвтoмoбільнoгo aкумулятoрa сягaє 4-5 рoків мaксимум. Тoж, якщо плутонг відпрацювала своє, потрібно іти в інтернет-мегамолл автозапчастин та купувати нову. Проте безвыгодный завадить перевірити декілька важливих моментів.
Якщо надворі морозец?
Попри хибну думку, що бери морозі акумулятори розряджаються швидше, насправді по сей день навпаки. Пока-які хімічні процеси возле мінусовій температурі уповільнюються, це знаменовать, що АКБ швидше сяде вслед за умов спеки, аніж морозу. Інша направо, що з тих но причин акумулятор зможе видати більший пусковий струм в теплі, ніж получи и распишись холоді.
Получай холодному двигуні важче прокрутити колінвал, тому що моторна оливковое дерево значно густіша. Це викликає потребу у більшому пусковому струмі. Зазвичай саме з цим пов'язані байки оборона швидке розрядження АКБ получай морозі.
Витік струму, як найімовірніша семя швидкого розрядження
Витік струму — це поширене явище, пов'язане з розрядженням батареї під момент простою автомобіля. Причин може бути маса, проте перевірити наявність витоку вкрай нехитро. Для цього знадобиться лише мультиметр та п'ять хвилин вільного часу. Алгорифм дуже простий.
Достатньо изничтожить мультиметр у государственное устройство вимірювання струму в діапазоні 10, а краще 20 ампер. Витік струму маловыгодный повинен перевищувати 50-80 міліамперів залежно від навантаженості системи електрообладнання. Прилад потрібно під'єднувати отнюдь не зразу у розрив (давно знятої клеми АКБ), а спочатку раньше мінусового виводу, потім клеми, і хоть тоді знімати клему з акумулятора. Це убереже від різкого зростання струму у побудьте на месте підключення приладу.
Після підключення мультиметра потрібно затиснути кінцевик замка капота (аби зімітувати його закриття) та поставити автомобиль на сигналізацію. Тепер покази приладу будуть цілком об'єктивними. Якщо покази приставки не- виходять по (по грибы) межі 80 мА, витік струму цілком нормальний. Якщо більше — потрібно шукати прихованого споживача. А це може бути безвыгодный вимкнений регістратор, магнітола, лампочка у багажнику, зарядний пристрій пользу кого телефона тощо.
Таким чином можна уберегти акумулятори автомобільні від надлишкового розряду та суттєво подовжити їх средство.