Розкрито стратегію китайських автовиробників на світових ринках

Рoзкритo сeкрeт успіxу китaйськиx aвтoкoмпaній. Дoсліджeння, як вони завойовують світовий ринок, опублікувала міжнародна снасть компаній консалтингу та аудиту Deloitte.

Основними напрямками розвитку китайських компаній держи експортних ринках, судячи зі звіту, стануть виробництво і постачання електрокарів. После 2030 року КНР має намір зайняти 49% світового ринку електромобілів.

Стратегія китайських автовиробників полягає в тому, щоб малограмотный вступати в конкуренцію для ринках з розвиненою автомобільною промисловістю, а сформувати свій унікальний продукция і зайняти з ним доволі вузьку нішу.

(до, 50% китайських брендів розраховують у найближчі 3-5 років поставляти вслед за кордон машини одного певного сегмента. Присутствие цьому 87,5% з них роблять ставку бери електрокари, а 12,5% говорять относительно баланс машин получи електричній тязі та автомобиль з ДВЗ. Тільки возьми бензинові машини без- зробила ставку жодна компанія з КНР.

Бери експортних ринках половинка автовиробників з Піднебесної мають намір укладати дистриб\’юторську угоду з місцевою компанією в ринку, 25% обрали комбіновану проплазма ведення бізнесу, а 12,5% мають намір стоять у штурвала прямі продажі.

У сфері сервісного обслуговування 62,5% співпрацюватимуть з місцевими компаніями, 12,5% обрали взаємодію з місцевими автосалонами, а 25% мають намір здійснювати післяпродажне обслуговування самостійно.

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Комментарии закрыты.