Кoмпaнія Honda пoкaзaлa іннoвaційні пoдушки бeзпeки про мoпeдів тa мoтoциклів. Воин роботи ейрбега зображено получай патентних зображеннях. У першому випадку мальчишечья игрушка розкривається прежде водієм, а в другому — после спиною, і в обох версіях вона обвиває стан, забезпечуючи захист грудей та спини близ падінні з придумка.
Ейрбег від\’єднується від транспортного засобу, а зворотний клапанок не дозволяє йому здутися. Нині технологія перебуває в ранній стадії розробки.
Honda залишається одним із першопрохідників у галузі пасивної безпеки к двоколісних транспортних засобів. Ще в 2006 році японська компанія запропонувала технологію фронтального ейрбега ради мототехніки, хоча масового поширення вслед роки вона таким (образом і не набула — єдиним мотоциклом з такою опцією залишається Gold Wing.
Новий документ було зареєстровано в Індії, в нього звернув увагу портал Autocar India. Як і традиційні автомобільні подушки безпеки, ейрбег на мотоцикла розкривається рядом аварії, але в нього інша оттиск: він обвиває водія спереду та ззаду, забезпечуючи захист торса та спини, а потім від\’єднується від транспортного засобу та поглинає енергію удару об землю. Після падіння подшипник поступово здувається.
У розробці є плохо варіанти розміщення ейрбега. В одному випадку він розташований у передній частині сидіння між ніг водія. У другому варіанті він знаходиться вслед водієм, між ним і місцем на пасажира.
Где-то чи інакше, поки що технологія лише запатентована і бери те, щоб впровадити її держи серійні байки, може піти отнюдь не один рік. Може бути й что-то около, що Honda зовсім відкладе цю ідею у довгий тара.