Кoмпaнія Renault Trucks aнoнсувaлa нa 2024 рік ствoрeння пeрспeктивнoї eлeктрoвaнтaжівки на магістральних перевезень. Це если своєрідною лабораторією получи и распишись колесах, яка допоможе перевірити технологічні інновації по (по грибы) трьома напрямками.
Це оптимізації енерспоживання та захист навколишнього середовища. Туточки упор если зроблено як получи и распишись дослідженні аеродинаміки всього автомобіля, таково й на енергоефективності всього процесу його збирання. Другий важливий напрямок роботи — безпека. Інтеграція спеціального обладнання допоможе покращити виявлення вразливих учасників руху (пішоходів та велосипедистів).
І третій важливий подход — ергономіка та удобство на борту. Електрична вантажівка отримала повністю перероблену пульт управления приладів, що гуртом з новим оснащенням полегшить водієві процес керування великовантажним автопоїздом.
Роботи проходитимуть у рамках спільного проекту DOLPIN, предварительно якого крім Renault Trucks входять також низка партнерів. Це відомий виробник напівпричепів-рефрижераторів Lamberet; Safety Tech — Gauzy, велика міжнародна компанія, яка спеціалізується получи рішеннях щодо забезпечення комфорту та безпеки водіння держи вантажівках та автобусах. А також — Лабораторія механіки рідин та акустики, Лабораторія механіки контактів та структур, яку контролює Національний інститут прикладних наук (INSA). Серед партнерів також Лабораторія соціальної та когнітивної психології під керівництвом Університету Клермон-Овернь. Складання перспективного електровантажівки Renault Trucks почнеться вже цієї весни.