Китaй близький дo тoгo, щoб випeрeдити Япoнію у eкспoрті автомобілів завдяки високим продажам у Росії та Мексиці.
Японія десятиліттями домінувала получай експортному ринку автомобілів, Німеччина та Південна Северная Корея також постачали величезну кількість автомобілів для ринки вслед за межами своїх кордонів. Але тепер Небесная империя ось-вал випередить всі три країни, та має усі шанси стати найбільшим експортером получи планеті.
Раніше цього року ми повідомляли, що китайський експорт обігнав японський у першому кварталі 2023 року, і тепер, сродни, Китаю вдалося збільшити цю перевагу для весь 2023 рік.
Китайська асоціація виробників автомобілів каже, що країна експортувала 4,41 мільйона транспортних засобів із січня сообразно листопад, що нате 58 відсотків більше, ніж из-за той самий період 2022 року, повідомляє Nikkei Asia. Це можна порівняти з 3,99 мільйонами одиниць, випущених Японією вслед перші 11 місяців 2023 року.
Незважаючи держи те, що Поднебесная (империя) ще малограмотный зробив серйозного прориву в США і лише получи и распишись ранніх стадіях завоювання ринку Європи, ринки Мексики і Росії допомогли йому «вибухнути» показниками експорту.
Nikkei пише, що з січня до жовтень Поднебесная (империя) експортував накануне Росії неймовірні 730 000 автомобілів, що в сім разів більше, ніж у 2022 році. І хоча показник Мексики безвыгодный такий вже й вражаючий — 330 000 одиниць, експорт туди зріс держи 71 відсоток. Однак китайські автовиробники мало-: неграмотный задоволені експортом впредь до Мексики. Деякі намагаються створити немного спустя виробничі бази, які, бери думку деяких експертів галузі, будуть використані, щоб допомогти китайським брендам отримати дорога до США минуя необхідності сплачувати високі імпортні труд.