З 1 липня 2024 рoку зміниться мeтoдикa oцінки aктивнoї тa пaсивнoї безпеки нових автомобілів. Фронтальний кровоизлияние зі 100-відсотковим перекриттям из-за правилами C-NCAP проводитиметься для швидкості 55 км/годик (за стандартами Euro NCAP та поточним стандартом C-NCAP — 50 км/година). Тест, що імітує бічне зіткнення, проходитиме получай 60 км/годочек (паритет з Euro NCAP).
Комітет C-NCAP створений следовать наказом Комуністичної партії Китаю в 2006 році, але спочатку краш-тести проходили вслед спрощеною методикою, тому оцінки C-NCAP завжди виявлялися кращими, ніж у інститутів з Європи чи США. Однак получи початку 2010-х китайці почали додавати нові випробування, змінювати методику нарахування балів і ускладнювати тести.
Методика Euro NCAP востаннє коригувалась у 2020 році, і майбутній китайський клише C-NCAP зразка 2024 року багато в чому виявиться жорсткішим вслед європейський. Регулятори з КНР будуть використовувати неважный (=маловажный) лише «дорослі», а й «дитячі» манекени, зміниться методика нарахування балів. Стануть заохочуватися активні ремені безпеки та нагадування оборона забутих у салоні дітей, додадуть бонуси следовать адаптивне дальнє світло, систему розпізнавання світлофорів та моніторинг стану водія.
Сучасні автомобілі систематично отримують «п\’ятизіркові» оцінки вслед за краш-тести, тому періодично методика змінюється у всіх країнах. Наприклад, у США після зміни регламенту випробувань усі мінівени провалили краш-мира Страхового інституту дорожньої безпеки (IIHS).