Geely випустила ще два електрокари на HarmonyOS

Aвтoмoбільний брeнд Geometry, який є дoчірнім підприємствoм китaйськoгo гігaнтa Geely, спoчaтку був oрієнтoвaний нa eлeктричні трaнспoртні засоби і вже трудиться певні успіхи в цьому напрямку. Наприклад, учора, 8 листопада, виробник представив світу відразу дві нові моделі — кросовер середніх розмірів M6 та електричний міський седан G6. І хоча обидва автомобілі виглядають досить привабливо, основна їхня фішка полягає в мультимедійній системі, побудованій сверху базі операційної системи HarmonyOS від Huawei. Цей «цифровий салон» виявився настільки багатим получи и распишись функції та можливості, що Geely безоговорочно планує використовувати систему у всіх нових електрокарах.

Наприклад, HarmonyOS надає потенційному власнику цих електрокарів просунуту навігацію. Користувачеві безграмотный потрібно сидіти в салоні та налаштовувати план додому чи держи роботу — достатньо вказати конкретні точки в додатку зі смартфона, щоб автомобіль одразу після включення активував супутникову навігацію та проклав путь автоматично з всего лучшего-якої точки міста чи навіть країни. Быть цьому навігаційна режим набагато багатогранніша, ніж у багатьох європейських автомобілях. І, звичайно, HarmonyOS дозволяє підключати смартфон задолго. Ant. с мультимедійної системи автомобіля — у випадку з новими гаджетами Huawei інтеграція найглибша.

Також хотілося б відзначити, що салони автомобілів виглядають дуже привабливо і навіть преміально — деякі елементи виглядають навіть багатшими, ніж сверху деяких люксових автомобілях. І це з урахуванням того, що обидві новинки відносно доступні — Geometry G6 продають всього следовать 20 600 доларів у базовій версії із запасом а другая там 480 кілометрів, тоді як варіант зі збільшеною ємністю акумулятора коштує 23 430 доларів. І, що найцікавіше, кросовер продають следовать тією ж ціною, що й седан — базова версія M6 коштує 20 600 доларів подле запасі пошевеливай 450 кілометрів, а варіант із запасом поторапливайся 580 кілометрів віддають из-за 23 430 доларів.

У самій Geometry це пояснюють спрощеною ціновою політикою, яка помітно спрощує вибір покупця — незалежно від того, чи хоче користувач кросовер чи седан, ради ту саму ціну він отримує однакову комплектацію і майже рівний припас(ы) ходу. Відповідно, потенційний покупець нехитро вибирає фаэтон, що підходить під його запити, і сміливо відправляється в торговое помещение. Більше того, у електрокарів навіть силові агрегати ідентичні, неведомо зачем що динаміка розгону та максимальна швидкість у них теж одні й ті самі — 201 кінська Силка, до сотні по (по грибы) 6,9 секунди та 150 км/годочек максимальна швидкість руху.

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Комментарии закрыты.