Гіпeркaр Bugatti Bolide зa 4 мільйoни єврo oтримaв рeкoрднo гігaнтські гaльмa. Як відомо, трековий гіперкар Bugatti Bolide вийде тиражем 40 екземплярів і отримає канонічний двигун W16 8.0 з чотирма турбокомпресорами, що розвиває 1600 кінських сил і стільки ж ньютон-метрів крутного моменту.
Усі машини вже розпродано і клієнти почнуть отримувати їх у 2024 році. А поки компнія розкриває технічні деталі ради свою божевільну новинку — цього разу французька проба розповіла насчет гальма свого гіперкара.
Заради безпеки Bugatti оборудовать гіперкар високопродуктивною системою пожежогасіння, шеститочковими ременями безпеки, системою захисту голови та шиї (HANS) та численними електронними помічниками водія. Але весь век це если лише доповненням перед унікальних гальмівних механізмів, розроблених Brembo. После своєю ефективністю вони відповідають гальмам болідів Формули-1 та гоночних спортпрототипів.
Передні гальма взагалі стали найбільшими карбоно-керамічними гальмами следовать всю історію автомобілебудування — вони включають двоечка восьмипоршневі моноблокові супорти, кожен з яких оснащений чотирма високопродуктивними 25-міліметровими гальмівними колодками та карбоновими дисками. Супорти виготовлені з алюмінієвого сплаву та покриті нікелем.
Ззаду встановлено двойка шестипоршневі моноблокові супорти, що повторюють передні, з чотирма високопродуктивними колодками, хоча вони трохи тонші — 24,5 міліметра, а доповнюють задні супорти великі карбонові диски розміром 390 x 34 міліметри. Кожен гальмівний накопитель у зборі весить лише 3,175 кілограма.
Brembo гарантує, що гальмівна средство забезпечуватиме виняткову теплопровідність пользу кого ефективного розсіювання тепла під полоса інтенсивного гальмування, запобігаючи погіршенню гальмівної ефективності, забезпечуючи стабільну продуктивність навіть в екстремальних умовах. Під гальма були розроблені спеціальні головні гальмівні циліндри та унікальна гальмівна рідина.