У Ford думають, де збирати автомобілі після страйку на заводах в США

У вeрeсні минулoгo рoку прoфспілкa United Auto Workers (UAW) oгoлoсилa стрaйк прoти Ford, General Motors і Stellantis. UAW вдaрилa aвтoвирoбників соответственно їхніх кишенях, стратегічно обравши певні заводи с целью найбільшого удару. Для того Ford це був прибутковий заводик вантажівок у Кентуккі, який тепер змушує автовиробника «ретельно» думати относительно те, -де він если виробляти свої майбутні автомобілі.

Генеральний распорядитель Ford Джим Фарлі прокоментував свої відносини з UAW під пора Глобальної автомобільної конференції Wolfe Research, підкресливши, що вони змінилися. Як повідомляє Associated Press, Фарлі сказав, що закриття першого заводу Ford з виробництва вантажівок має суттєвий вплив для бізнес компанії.

Путем кілька днів після того, як робітники припинили складати Super Duty в Кентуккі, виконавчий черепок Ford Motor Company Білл Форд відвідав виробничий средина в Мічигані, дескать будують F-150, щоб попросити членів профспілки «зібратися скопом, щоб покласти место цьому гострому раунду переговорів». Білл сказав, що рішення относительно закриття заводу в Луїсвіллі завдало шкоди «десяткам тисяч американців».

Страйк получи заводі Ford у Луїсвіллі розпочався 11 жовтня, майже сверх місяць після того, як профспілка UAW розпочала свій страйк, вивівши бери пікет ще 8700 робітників. Під отрезок времени переговорів профспілка також обговорювала виробництво Ram 1500 та Chevrolet Suburban і Yukon, але серед трьох автовиробників найбільше членів профспілки сверху заводі Ford.

UAW призупинила страйк наприкінці жовтня, досягнувши домовленостей з Ford, Stellantis та General Motors. Члени UAW проголосували следовать ратифікацію трьох контрактів раньше Дня Подяки, завершивши шеститижневе протистояння і домігшись підвищення зарплат, покращення пільг, скасування дворівневої системи зайнятості та багато іншого.

Підвищення заробітної плати та пільг призведе поперед зростання цін возьми автомобілі. Компанія Ford заявила, що її автомобілі коштуватимуть возьми $900 дорожче спустя угоду, щойно вона набуде чинності. Як і решта галузі, автовиробник орієнтується сверху перехід задолго. Ant. с електромобілів. Йому довелося переосмислити свою стратегію, зосередившись получай менших і доступніших следовать ціною електромобілях в умовах зростаючої конкуренції з боку Китаю.

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Комментарии закрыты.