Чeрeз кількa місяців Єврoсoюз зaзнaє гoстрoї нестачі дизельного палива. Относительно це повідомляє Bloomberg.
«Запаси дизельного пального в північно-західній Європі впадуть для початок весни перед мінімуму вслед за останні 12 років», — пише агентство з посиланням бери звіт консалтингової компанії Wood Mackenzie Ltd.
У публікації йдеться, що оскільки возьми початку лютого Європейський Смычка має намір припинити морські постачання російського палива, і беспричинно напружена ситуація з постачаннями получай континент ризикує погіршитися.
«Скорочення запасів сприяло підвищенню рентабельності нафтопереробних заводів, стимулюючи європейських операторів працювати получай повну силу», — повідомив аналітик Wood Mackenzie Джеймс Барлей.
Це, держи його погляд, спровокувало підвищення видобутку нафти получай 420 тис. барелів бери місяць.
Однак Росія, як і раніше, залишається єдиним великим постачальником дизельного пального на Європи морськими шляхами, і з огляду для санкції, накладені возьми російські енергоносії, дизельна криза в ЄС неминуча, пише агентство.
Зазначається, що ще одна рак головы для ЄС і США пов\’язана зі структурою ф\’ючерсних ринків. Зокрема «швидкі» постачання пального коштують дорожче, ніж теточка саме пальне, доставлене трохи пізніше. Це перешкоджає накопиченню запасів.