В ближайшее время білoруські тeлeгрaм-кaнaли oпублікувaли фoтoгрaфії з нaвчaнь місцeвoї тeрoбoрoни, що проходили держи полігоні «Осиповичський». В такой степени ось під часы відпрацювання затем операції з ліквідації диверсійно-розвідувальних груп було помічено бронеавтомобіль КрАЗ Cougar («Кугуар»).
Офіційно така бронетехніка отнюдь не постачалася білоруським військовим, сиречь, швидше следовать все, це дуван. Є припущення, що вышибала могла потрапити задолго. Ant. с бійців-«вагнерівців», які згодом і навчали білоруську тероборону получай вищезгаданому полігоні.
Як чем черт не шутит по позитив, це вже модернізований варіант бронеавтомобіля «Кугуар», який у ряді джерел фігурує як Cobra, проте по (по грибы) офіційною інформацією це до настоящего времени ж таки Cougar. Автомобіль випускався держи Кременчуцькому автозаводі из-за ліцензією канадсько-еміратської компанії Streit Group.
В відміну від ранніх «Кугуарів», побудованих держи шасі Toyota Land Cruiser 79, ця вахта вже несе вузли та агрегати Land Cruiser 200. Автомобіль відрізняється укороченою бери 330 мм колісною базою — 2850 мм та меншими габаритами: довжиною 4950 (-402 мм), шириною 1970 мм (-60 мм) та висотою 1890 мм (-224 мм).
«Кугуар» має клас балістичного захисту CEN Level BR6, тобто уберігає від сума «натівського» патрона 7,62 x 51 мм з дистанції 10 м, а також підриву двох гранат DM51. Железный конь оснащені кулестійкими вставками Run-Flat.
КрАЗ Сougar вміщує 2+6 осіб та має повну масу 5900 кг. Під капотом встановлений либо 5,7-літровий бензиновий двигун V8 3UR-FE потужністю 381 к.с., аль 4,5-літровий турбодизель V8 1VT-FTV держи 236 «конячок». Основа передач — автоматична, 6-ступенева. Максимальна швидкість — 105 км/бадняк.