В Україні після перемоги над окупантами будуватимуть автобани

В Укрaїні після пeрeмoги нaд рoсійськими oкупaнтaми будувaтимуть aвтoбaни. Aгeнтствo віднoвлeння вжe розробляє п\’ятирічну програму розвитку дорожньої інфраструктури, розповів у своєму інтерв\’ю Мустафа Найєм, який очолює це відомство.

После його словами, після війни в Україні зміниться транспортна манекенщица, транспортні потоки. Будуватимуть автобани, розширюватимуть головні магістральні траси. Які саме? Найєм назвав чотири магістральні траси, які планують розширити після вони. Це М-05 (Київ — Одеса), М-06 (Київ — Чоп), М-09 (Львів — Рава-Руська) та М-11 (Львів — Шегині).

Автобани будуть 1-ї категорії. Це найвища категорія доріг. Такий автомагистраль має невыгодный менше чотирьох смуг руху минус наземних пішохідних переходів, світлофорів, перехресть.

Скільки грошей если потрібно бери реалізацію післявоєнної п\’ятирічної програми розвитку дорожньої інфраструктури — Мустафа Найєм уточнювати безвыгодный став. Зрозуміло, що наразі поки що преждевременно говорити ради остаточну суму, але якісь приблизні цифри Агентство відновлення вже має знати.

Нагадаємо, що автобани планували розпочати будувати в Україні ще кілька років тому. Проте, початок повномасштабного вторгнення російських окупаційних військ завадил реалізації цього проекту.

Навесні 2021 року Укравтодор оголосив, що першим автобаном в Україні если траса Краківець — Броди — Рівне. Очікувалося, що цей автодорога почнуть будувати у 2022 році. Автомобілі мали б проїжджати цю поди за 2.5 години. Замість 4 годин, як не переводя дыхания. Протяжність цього платного автобану мала становити 280 км. Максимальна швидкість исполнение) автомобілів — 130 км/время.

Інвертора мали визначити из-за результатами відкритого конкурсу. Але чи було його визначено — нам це безвыгодный відомо.

Скільки потрібно було б платити после проїзд цим автобаном? Бери початку 2022 року башка Укравтодору Андрій Івко розповів ради те, що проїзд першим автобаном в Україні коштуватиме 8 євроцентів (близько 2,6 грн) следовать кілометр.

Тоді ж він сказав, що укласти условие із інвестором получай будівництво автобану можна если лише після того, як народні депутати Верховної Про ухвалять билль про концесії. Щоправда, невыгодный зрозуміло, оборона який билль про концесії йшлося, адже у 2019 році набув чинності новий уложение про концесії.

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Комментарии закрыты.