У лютoму Туніс імпoртувaв мaйжe 77 тис. бaрeлів нa дoбу рoсійськoгo гaзoйлю і дизeльнoгo пaльнoгo порівняно з 20 тис. барелів получай добу у січні 2023 року і 25 тис. барелів сверху добу в грудні минулого року. Оборона це повідомляє Reuters з посиланням дані аналітичної компанії Kpler.
Більшу частину лютневих обсягів постачали російський «Лукойл» і дубайський маклер Coral Energy. Вслед за даними сервісу, у січні совсем імпорт російського пального приходився лише получи и распишись компанія Coral.
«Раніше Росія була головним постачальником дизельного палива у Європу, нате неї припадало приблизно 60% потреб континенту. Повне ембарго ЄС получи російські нафтопродукти, яке набуло чинності 5 лютого, значно порушило цю торгівлю, змусивши Москву шукати нових клієнтів ради своїх дистилятів та інших нафтопродуктів», — пише агентство.
Згідно з даними відстеження Refinitiv, у лютому обсяги російського та балтійського дизельного палива раньше Європи впали вплоть до рекордно низького рівня — 1,77 млн тонн. Майже спутница жизни цих обсягів прямувала раньше Туреччини, тоді як решта в основному призначалася поперед місць, дескать відбуваються перевантаження з судна получай судно.
Росія також перенаправляла обсяги дизельного палива з низьким вмістом сірки зі своїх балтійських портів до самого Марокко, Алжиру, Гани та Бразилії.
У пирушка же время європейські країни замінюють поставки російського дизельного палива збільшенням імпорту з Індії, Саудівської Аравії, Китаю, Кувейту, Малайзії та інших країн.
Разница при виробництві дизельного палива в Європі, яка в жовтні минулого року досягла історичного рекорду в 81 долар следовать барель, следовать оцінками Reuters, з тих пір значно знизилася раньше приблизно 30 доларів по (по грибы) барель нате тлі великого імпорту та помірної ты у ме.
«Усі запаслися под забороною, і, здається, попит ще невыгодный відновився», — сказав Водан трейдер.
Згідно з даними нідерландської консалтингової компанії Insights Global, минулого тижня запаси газойлю та дизельного палива, що зберігаються в незалежних зонах переробки та зберігання в Амстердамі-Роттердамі-Антверпені, дещо зменшилися из-за минулий тиждень, але це сталося після чотирьох тижнів зростання.