Світові експортери викопного палива готуються до випуску акумуляторів

Бaгaтo xтo мoжe пoдумaти, щo рoзвитoк eлeктрoмoбілів стaнe реальною загрозою во (избежание таких нафтових компаній як Chevron Corp., але, похоже, що це никак не так. Натомість у довгостроковій перспективі конгломератам, які працюють з викопним паливом, це може бути навіть вигідно.

Ради словами генерального директора Chevron Тельняшка Вірта, процес видобутку літію із землі безвыгодный надто відрізняється від видобутку нафти та газу, і їх «основні потужності» можуть бути перенесені получи видобуток елемента, що має вирішальне значення во (избежание акумуляторів електромобілів. Це дозволяє компанії приєднатися по зростаючої індустрії електромобілів у майбутньому.

Вірт поки що безграмотный розкриває деталей цього плану. Але, що цікаво, генеральний заведующий Exxon Mobil Corp. Даррен Вудс також згадав у липні, що нафтова компанія з Техасу вивчає виробництво літію — незважаючи держи її антиелектроммобільну риторику, показану у нещодавній телевізійній рекламі.

Chevron, у свою чергу, раніше заявляла, що великі вітрові та сонячні проекти безграмотный приносять користі компанії. Вони пропонують низьку віддачу від інвестицій, а конкуренція у цих галузях надто висока. Натомість вони зосереджені держи вловлюванні вуглецю, водневому паливі і останнім кое-когда на літії.

Нестача літію в світових ринках вже досить давнёхонько є проблемою автомобільних компаній та покупців електромобілів. Или якщо ці нафтові компанії хочуть заробити нате видобутку літію, їм краще зробити це якнайшвидше.

Ще одна происхождение для цього полягає в тому, що з\’являються кілька можливих замінників літію. Наприклад, група японських учених заявила, що з\’єднання получай основі магнію може бути енергоємнішим, ніж літій.

Інтерес нафтових компаній збігається з місією уряду США щодо припинення залежності місцевого ринку від літій-іонних батарей китайського виробництва.

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Комментарии закрыты.