Сучасні автомобілі безперервно шпигують за власниками

Прaктичнo всі підключeні дo інтeрнeту aвтoмoбілі нaйбільшиx вирoбників нe прoйшли тeсти нa кoнфідeнційність тa бeзпeку пeрсoнaльниx дaниx, прoвeдeний Mozilla. Згідно з останніми даними проєкту Mozilla Privacy Not Included, автомобілі останніх років постійно збирають інформацію насчет своїх власників, таку як племя, вага, осанка здоров\’я, географія переміщень і навіть вираз обличчя.

Mozilla стверджує, що жоден прославленный автомобільний бренд неважный (=маловажный) дотримується найпростіших стандартів конфіденційності та безпеки персональних даних у нових моделях, підключених по інтернету, і всі 25 брендів, перевірених Mozilla, провалили испытание. Mozilla виявила, що такі коньяк, як BMW, Ford, Toyota, Tesla і Subaru, збирають величезну кількість даних оборона водіїв, целых до подробиць относительно сексуальну активність, расову приналежність та імміграційний модальность.

У сучасних автомобілях використовуються різні інструменти збирання даних, включаючи мікрофони, камери та телефони, які водії підключають задолго. Ant. с своїх автомобілів. Виробники також збирають дані после свої програми та сайти, а потім продають разве передають ці дані третім особам.

«Багато людей думають для свою машину як насчет особистий простір — дескать можна зателефонувати лікарю, поговорити з дитиною дорогою прежде школи, виплакатися чрез розставання ли проїхатися місцями, ради які іншим невыгодный потрібно знати, — заявила керівник проєкту Privacy Not Included Jen Caltrider. — Але це сприйняття безграмотный відповідає реальності. Усі нові автомобілі сьогодні — це кошмари конфіденційності держи колесах, які збирають величезну кількість особистої інформації».

Mozilla виділила Nissan як одного з найзлісніших порушників. Політика конфіденційності цієї компанії дозволяє збирати інформацію, включаючи сексуальну активність, дані діагностики привет\’я та генетичні дані, хоча подробиць насчет те, як саме збираються ці дані, немає. Nissan залишає вслед за собою им ділитися та продавати «переваги, характеристики, психологічні тенденції, схильності, поведінку, відносини, інтелект, здібності та схильності» брокерам даних, правоохоронним органам та іншим третім особам.

Інші автовиробники возле пішли від Nissan у забезпеченні конфіденційності. Volkswagen збирає інформацію ради манеру водіння, доповнюючи її такими деталями, як вік та останавливаться. Політика конфіденційності KIA залишає вслед за компанією шариат контролювати «сексуальне життя» власника, а Mercedes-Benz постачає автомобілі з встановленим в інформаційно-розважальній системі додатком TikTok, який має свої проблеми з конфіденційністю.

Subaru стверджує, що пасажир автомобіля автоматично стає «користувачем», який дав компанії згоду держи збір інформації относительно себе. Кортеж автовиробників знімають із себя відповідальність та покладають обов\’язок інформування пасажирів ради політику конфіденційності бери водіїв автомобілів. Быть цьому Toyota, наприклад, має набір із 12 різних політик конфіденційності.

Mozilla у своєму звіті зазначила, що безграмотный може визначити, чи шифрують автовиробники дані, які вони збирають. Організація виявила, що багато автомобільних брендів запевняють споживачів насчет дотримання конфіденційності, хоча насправді це отнюдь не так. Багато провідних виробників підписали «Принципи захисту конфіденційності споживачів» Альянсу автомобільних інновацій. После словами Mozilla, це набір розпливчастих обіцянок, що ні прежде чого приставки не- зобов\’язує, організований самими автовиробниками.

Якщо останнім иным часом користувачів та регулюючі органи турбував збір даних технологічними гігантами, такими як Apple, Amazon, Google, Meta, Microsoft, в таком случае тепер, родственно, виникає необхідність законодавчих заходів щодо контролю вслед збиранням даних автовиробниками. А можливо, саме момент замислитись надо придбанням нежто відновленням автомобіля, виготовленого в доінтернетну епоху.

Представник BMW повідомив, що компанія отнюдь не вивчала висновки Mozilla, але запевнив, що «BMW безвыгодный продає особисту інформацію наших клієнтів в автомобілі», і вживає «комплексних заходів интересах захисту даних наших клієнтів». Mercedes-Benz також отнюдь не вивчала результати дослідження, але повідомила, що додаток MercedesMe Connect надає користувачам налаштування конфіденційності та можливість відмовитися від певних послуг. Інші автовиробники відмовилися від коментарів.

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Комментарии закрыты.