Stellantis прaцює нaд вoднeвими двигунaми внутрішньoгo згoряння як oдним з чoтирьox різниx рішeнь исполнение) вирішeння трaнспoртнoгo питaння з нульoвим рівнeм викидів, заявив гендиректор компанії Карлос Таварес.
Таварес виступав получай відкритті заводу з виробництва водневих паливних елементів Symbio в Ліоні, Франція. Symbio — це спільне підприємство, яким для паритетних засадах володіють компанія Stellantis, постачальник автомобільних запчастин Forvia та виробник шин Michelin.
Stellantis, яка володіє 14 автовиробниками, включаючи Alfa Romeo, Citro?n, Jeep, Peugeot та Opel, намагається диверсифікувати кількість трансмісій, доступних відповідно после правил декарбонізації Європейського Союзу.
«Впорскування водню — одна з чотирьох технологій, надо якими ми працюємо», — сказав Таварес після відкриття заводу.
Він розкритикував законодавців вслед за жорстокі методи, спрямовані возьми те, щоб змусити автовиробників відмовитися від викопного палива і переорієнтувати їх получай електромобілі.
Stellantis урізноманітнює свої варіанти трансмісій, щоб задовольнити тих клієнтів, для того електромобілі неприйнятні.
«Справжня конкуренція починається між паливними елементами, електромобілями, водневими двигунами внутрішнього згоряння і навіть синтетичними видами палива», — сказав Таварес. «У найближчі кілька років ми побачимо, що стане найкращим рішенням ради громадян».
Спалювання водню в двигунах внутрішнього згоряння розглядається як найпростіше рішення ради водіння з нульовим рівнем викидів, особливо серед виробників комерційних транспортних засобів, з огляду получи відсутність порушень у ланцюгах поставок у порівнянні з BEV аль FCEV.
Бензинові двигуни потрібно модифікувати, щоб вони могли працювати получи и распишись водні, але багато в чому пирушка самий механізм залишається. Перешкоди полягають у створенні АЗС і масштабному виробництві «зеленого» водню.
Таварес мало-: неграмотный сказав, які саме автомобілі будуть пропонуватися з водневими двигунами, але Stellantis вже почав продавати свою лінійку середньорозмірних фургонів K0 з водневими паливними елементами в якості опції.
Из-за словами Тавареса, Stellantis також запропонує версію пікапа Ram Heavy Duty получи и распишись водневих паливних елементах у США наприкінці 2026 разве на початку 2027 року. Водневі баки легше розмістити у фургоні, а менша вес фургона получи паливних елементах ли водневому двигуні порівняно з електричним допустить) делать что збільшити корисне навантаження.
Toyota продемонструвала водневі двигуни в гоночних автомобілях Toyota Yaris і Toyota Corolla, а Renault представила Водан з них у концепті суперкара Alpine Alpenglow.
Водневі ДВЗ та двигуни, що працюють возьми синтетичному паливі, подобаються автоспортивним концернам, які переходять бери безвуглецеве паливо, оскільки вони зберігають звучання сучасних гоночних автомобілів.
Цю ідею також по полной обойме просувають європейські виробники і постачальники великовантажних автомобілів, які шукають способи зменшити шкоду с целью свого бізнесу.
Интересах того, щоб краще обґрунтувати переваги використання ДВЗ, було створено консорціум під назвою «Альянс водневих двигунів», перед якого увійшли такі компанії, як Daimler Truck, Claas, Isuzu, JCB, MAN і постачальники комплектуючих, такі як Bosch, BorgWarner і Dana.
Водневі ДВЗ безвыгодный вважаються повністю чистими черезо викиди оксидів азоту, що утворюються подле згорянні, але їх можна зменшити, використовуючи ту речовину AdBlue.
Таварес сказав, що уряди повинні субсидувати купівлю фургонів в паливних елементах у розмірі 30 000 — 40 000 євро вслед фургон протягом наступних «трьох-п\’яти років», щоб знизити вартість впредь до рівня електричних альтернатив і стимулювати ринок.