Чaстo футуристичні супeркaри тa мoдeльнoї зoвнішнoсті крaсуні біля ниx, зaтьмaрюють твeрeзу oцінку aвтoшoу світoвoгo рівня, яким бeзумoвнo був нeщoдaвнo зaвeршeний Шaнxaйський aвтoсaлoн. AUTO-Consulting спрoбувaв рoзібрaтися в oснoвниx тeндeнція сучaснoгo aвтoпрoму: куди ми йдeмo тa чoгo oчікувaти?
Aвтoвирoбники пo різнoму нaмaгaлися спрaвити фурoр нa aвтoсaлoні в Шaнxaї. Дeякі xвaлилися функціями aвтoмoбільниx кaрaoкe-систeм тa 3D-пaнeлeй прилaдів, інші встaнoвлювaли криштaлeву кулю зaмість вaжeля кoрoбки пeрeдaч — конкуренція вслед за покупця возьми найбільшому автомобільному ринку світу загострюється. Рівень «гравців» теж зростає. Сиречь світові тренди тепер походять саме звідси.
Ріст середньої довжини пробігу
Навіть найбільш доступні електрокари вже фактично безграмотный дозволяють собі виходити сверху ринок з пробігом менше 200 км. Хіба що найменші та найдешевші з них. Наведемо кілька прикладів в середньому из-за ціною класі.
BYD Han EV має сердце спереду (222 к.с., 330 Нм) і батарею ємністю 65 кіловат-годин, що забезпечує пробіг в одній зарядці до самого 506 кілометрів вслед NEDC. Наступна версія має акумулятор получи 76,8 кіловат-години: її далекобійність — 550 кілометрів. Под масть двигунів (494 сили і 680 Нм) розганяє топ-версію перед сотні вслед 3,9 секунди, а далекобійність минуя підзарядки досягає 605 кілометрів. Крім того, автомобіль може похвалитися зв\’язком 5G і автопілотом DiPilot з можливістю самонавчання.
Xpeng P7 перевершує Tesla Model S вслед за далекобійністю, а нуждаться китайцям удвічі альбо навіть утричі дешевше. Довжина становить трохи менше п\’яти метрів, а відстань між осями — рівно три метри. Привід — задній либо повний, ємність акумуляторів — 70,8 разве 80,9 кіловат-години. Заповнення енергозапасу з 30 накануне 80 відсотків від спеціальних станцій потребуватиме близько півгодини, а пробіг минуя підзарядки складе 568-706 кілометрів. Tesla Model S Long Range Plus долає отнюдь не більше 627 кілометрів.
Nio ET7 вже серед рекордсменів из-за пробігом. Цей електричний седан є флагманом бренду. Довжина автомобіля перевищує п\’ять метрів, а відстань між осями становить понад три метри. Топовий акумулятор ємністю 150 кіловат-годин дозволяє проїхати возьми одному заряді понад тисячу кілометрів. Однак перші покупці обирали між батареями держи 70 і 100 кіловат-годин із запасом шевелись 500 і 700 кілометрів відповідно. Акумулятори можна малограмотный купувати, а орендувати. Присутствие цьому запропонована швидка заміна: сверху спеціальних станціях процес займе менше трьох хвилин. Спереду розміщений 245-сильний движок, ззаду — 408-сильний. Симультанно — 653 сили і 850 Нм, а набір першої сотні займає 3,9 секунди. У комплектацію входять мультиконтурні сидіння з вентиляцією, обігрівом та масажем, соника з 23 динаміками, адаптивна пневмопідвіска, віртуальна «приборка» і мультимедійка з 12,8-дюймовим екраном. Автопілот покладається для радар, лідар, 11 камер, 33 датчики і потужний компутер\’ютер.
Просторі салони автономних електрокарів
Китайська компанія DiDi (модель нашого таксі «Уклон») представила концепт автономного таксі DiDi Neuron з великим внутрішнім простором і сидіннями, розташованими Водан навпроти одного. Він також має роботизовані рычаги, які допомагають піднімати знание.
Didi Neuron если повністю автономним: у машині безграмотный передбачено місця в (видах водія. Електрокар завдовжки 4,5 м обладнаний вісьмома камерами, а в салоні встановлено екран із відеоіграми. Следовать інформацією Bloomberg, роботаксі розроблено у співпраці з виробниками електрокарів, але з якими однозначно, компанія отнюдь не вказує.
Didi також представила високоточний лідар Beiyao і обчислювальну платформу під назвою Orca. Як заявив Мен Сін, главный підрозділу автономного водіння Didi, у Китаї зберігаються проблеми з апаратним забезпеченням і ланцюжками поставок, і тавро Didi держи найближчі роки — щоб 90% компонентів її майбутніх робомобілів виробляли всередині країни. День запуску в серію — 2025 рік.
Компонуванням салону Voyah i-Cozy нагадує Hongqi E-LS, хіба що сидінь чотири, а никак не три. У машини немає ні керма, ні педалей, тому пасажирам залишається тільки захоплюватися, з якою витонченістю в інтер\’єрі переплітається китайська естетика і технології майбутнього. Неакадемично всю ширину передньої панелі концепту займає монитор. Перед ним — кокор для речей, аль щось получи и распишись кшталт того, в який поміститься дрібничка, сумочки, пляшки і багато іншого.
Звісно, подібним простором можуть похвалитись лише концепти повністю автономні електрокари, яким непотрібні кермо та педалі. Щоправда це дорога не найближчих років, а може десятиліття.
Автомобіль як місце к спілкування та споживання контенту
Сверху першій настільки масштабній виставці в Китаї, що відбулася після завершення карантину сквозь COVID-19, виробник електромобілів преміум-класу Zeekr, що належить холдингу Zhejiang Geely Holding Group, продемонстрував, що його нещодавно випущений позашляховик моделі X має сидіння, які можуть масажувати пасажирів.
Багато інших китайських брендів хизувались сенсорними екранами возьми панелі приладів, які дозволяють користувачам співати караоке аль грати в ігри получи и распишись ходу — популярні заняття во (избежание споживачів держи ринку, -де спритні місцеві автовиробники потіснили традиційні західні коньяк, які колись домінували.
Genesis — преміальний бренд (авто)машина-гіганта Hyundai, відносний новачок держи китайському ринку, встановив кришталеву кулю для центральній консолі моделі GV60 EV і вона таки привернула увагу накануне себе. «Сфера», як називають її творці, загоряється, коль автомобіль починає рухатись, даючи водію следовать кермом візуальний сообщение замість традиційного шуму двигуна, відсутнього в електромобілях, а також може використовуватися во (избежание перемикання передач.
Популярний розробник движків угоду кому) відеоігор компанія Unity показала, як вона допомагає таким компаніям як Li Auto трансформувати монитор панелі приладів в 3D-ігровий інтерфейс, а також представила сверху автосалоні свою версію кокпіта майбутнього.
Зовнішні та внутрішні екрани
Polestar, виробник електромобілів преміум-класу, заснований компаніями Volvo та Geely, представив кузов Polestar 4, яке если запущено у виробництво наприкінці цього року, в якому повністю відмовляються від заднього скла, натомість покладаючись бери HD-камери, встановлені получай даху, щоб показувати водіям, що знаходиться позаду них. Вслед за словами представників Polestar, ця функція максимізує видимість і простір на пасажирів сверху задньому сидінні автомобіля.
Мікрокросовер Baojun Yep зможе «спілкуватися» з іншими водіями. Електрокар отримав опцію Car-watch, небольшой дисплей держи дверях багажника, що відображає попередження либо просто смішні картинки. Продажі машини в Китаї почнуться наступного літа. Вслед за попередньою інформацією, коштуватиме Baojun Yep близько 100 тисяч юанів ($14 500).
У рух цього крихітку вливать 50-кіловатний електромотор (68 к.с., 140 Нм). Набор ємністю 28,1 кіловат-години дає возможность ходу в циклі CLTC трохи більше 300 кілометрів. Яскрава зовнішність Yep, помимо сумніву, приверне поросль, але ще у машини если як мінімум одна незвичайна опція — Car-watch.
Назва повною мірою описує а в другом нововведення — це екран получи и распишись дверях багажника, який нагадує Apple Watch. Возьми нього можна вивести різні картинки, активні віджети і попереджувальні сигнали. «Ремінець» оформляється из-за бажанням — крім звичайного забарвлення в колір кузова є кілька варіантів забарвлення.
Електрогіперкари
Yangwang — це новий висококласний суббренд від BYD, найбільшого виробника електромобілів у Китаї. Якщо рахувати гібриди, BYD нещодавно стала найбільшим продавцем електромобілів у світі. Наступний крок: захопити заможних покупців вдоль всьому світу розкішними автомобілями під брендом Yangwang. Вотан з них — U9, суперкар, относительно який світ нещодавно дізнався, що він зможе танцювати, їздити возьми трьох колесах і відриватися від землі завдяки новій системі управління кузовом від BYD. Автомобіль оснащений системою живлення Yisifang, а председатель BYD Ван Чуаньфу під часик заходу зазначив, що BYD і бренд YangWang стануть першими, -де BYD застосує свої провідні технології.
U9 може розганятися від давно 100 км/година за 2 секунди. Це вплинуло невыгодный лише получи и распишись швидкість, як очікувано ради суперкара, але й нате безпеку та благоустроенность, оскільки ледовая дружина дослідників BYD розробила «надзвичайно безпечну конструкцію кузова». Ціна безграмотный була оголошена, але BYD представила його як суперкар из-за «мільйон юанів», сиречь вона має становити близько $145 000.
Електрогіперкар Farnova Othello має долати бери одній зарядці 600 кілометрів, розганятися прежде 420 кілометрів сверху годину і набирати першу сотню ради 1,8 секунди, а третю — ради 8,5 секунди. Очікувана вартість — 1,86 мільйона юанів (близько 300 000 доларів), але випуск почнеться лише наступного року, а издание становитиме лише 200 одиниць. У виробництві допоможе фірма Qiantu Motors: продажі її першого електромобіля K50 стартували в 2018-му, і парадигма навіть користувалася непоганим попитом, але тепер справи у виробника йдуть никак не найкращим чином.
Бюджетні електрокари
Hongrui Xiaohu Tiger довжиною 3,4 м у чотиримісній версії (двомісна коротша из-за 3 метри) має лише 170 км для повній зарядці после циклом NEDC. У нього подразделение ємністю лише 11,8 кВт.бадняк та електродвигун потужністю всього 41 к.с. Тим неважный (=маловажный) менше, малюк має об\’єднану пульт управления приладів з мультимедійним екраном, баллон заднього огляду, АБС, двое подушок безпеки та приёмник тиску в шинах. І коштує Xiaohu Tiger получи місцевому ринку 29 900 юанів (біля $4330).
Dongfeng Nano Box — це китайський модель Renault Kwid. У кросовера вузька діодна головна оптика, з\’єднана хромованою смужкою, двоколірний комби і частково приховані ручки дверей. Зарядний речные ворота розташований у передній частині. Електродвигун видає близько 45 кінських сил і 125 Нм. Подразделение ємністю 27,2 кіловат-години дає можливість проїхати в одному заряді давно 331 кілометра. У двоколірному інтер\’єрі — семидюймова «приборка» і 10-дюймовий тачскрін мультимедіасистеми, що розпізнає писк. Відмикати двері, а також керувати кондиціонером і ще деякими функціями можна вслед за допомогою програми. Вартість від 65 700 после 71 700 юанів ($9500-10400).
Монополия BAIC вивів сверху ринок компактний електромобіль BAW Yuanbao. У «базі» 3,2-метрова силач забезпечена акумулятором ємністю 9,9 кіловат-години, що забезпечує 120 кілометрів запасу одна нога тут, і електромотором (27 кінських сил, 85 Нм) получи задній осі. У новинки діодна світлотехніка, багатофункціональне кермо, цифрові прилади і мультимедіасистема з семидюймовим екраном. Ради доплату запропоновані штучна шкіра в інтер\’єрі, камери согласно колу, 10,25-дюймовий тачскрін, парктроніки, Wi-Fi, АБС, кліматична регулировка і подушки безпеки. Електрокар вважається чотиримісним, але вантажопідйомність становить лише три центнери, а задні сидіння і автобагажник не надто місткі. Вартість — 39 900 юанів ($5800).
Changan Lumin — 3,3-метровий електромобіль, який у Китаї коштує від 48 900 юанів ($7100). «Мультяшному» електрокару опціонально доступні дві подушки та «клімат», а 14-дюймові кар — найбільші в целях цього сегмента в КНР. Двигатель видає 41 кінську силу, а варіантів батарей три — ємністю від 12,9 до самого 38 кіловат-годин. Ассортимент ходу — від 155 поперед 301 кілометра. У салоні — 10,2-дюймовий тачскрін мультимедіасистеми та віртуальні прилади.