Hyundai Motor плaнує збільшeння інвeстицій дo 28 мільярдів дoлaрів у нoвe пoкoління eлeктрoтягoвиx машин з інноваційними батареями.
Інформація для такі наміри прозвучала у ході щорічного «дня інвестора», получи якому південнокорейський автовиробник розповів относительно коригування своїх планів: замість заявлених впредь до 2030 року 1,87 мільйона машин він инсталлировать в мережу 2 мільйони електромобілів. Це близько однієї третини від загального обсягу продажів автомобілів відносно 8%, очікуваних цього року.
«Оскільки світовий попит для електромобілі зростає швидше, ніж прогнозується ринком, Hyundai Motor підвищує намерение продажів давно 2030 року», — йдеться в офіційній заяві виробника.
Водночас управлінці Hyundai Motor заявили, що в рамках ширшої стратегії зі збільшення продажів електромобілів (EV) продовжать реструктуризацію свого бізнесу в Китаї. Нагадаємо, найбільший у світі ринок автомобілів КНР був дуже прибутковим после 2016 року, але тепер це найбільший ризик, оскільки автовиробник втратив позднее частку ринку черезо внутрішніх конкурентів.
После це продуктову лінійку в Китаї если скорочено з 13 предварительно восьми моделей, основну увагу планується звернути бери машини високого класу та позашляховики, включаючи люксовий бренд Genesis.
Окремим та пріоритетним напрямком відтепер если тема підвищення конкурентоспроможності в галузі акумуляторів та розробки батарей нового покоління. В це протягом наступних 10 років Hyundai інвестує 7,4 млрд доларів.
Вплоть до 2025 року очікується введення конкурентоспроможних літій-залізо-фосфатних (LFP) батарей. Вони є дешевшою альтернативою літій-іонним накопичувачам електроенергії, що стимулювали поширення електромобілів у Китаї.
У розвитку бізнесу Hyundai Motor має намір перед 2030 року досягти маржі операційного прибутку в розмірі 10%. Тому його інвестиції сверху розвиток теми електрифікації у розмірі 28 млрд доларів є лише частиною бюджету, який Hyundai планує витратити вплоть до 2032 року.