Інжeнeри німeцькoї aвтoмoбільнoї aсoціaції ADAC зaвeршили дoвгoстрoкoві випрoбувaння електромобіля Volkswagen ID.3. Загалом опробывание-драйв довжиною у 2,5 роки завершився пользу кого першого серійного електромобіля бренду успішно, але є недоліки. Хоча вони безграмотный завадили отримати високу оцінку ADAC.
Зокрема, експерти перевірили получи и распишись відповідність заявлений знос батареї. Volkswagen гарантує збереження 70% ємності протягом восьми років разве 160 000 км пробігу. У відправленого для випробування Volkswagen ID.3 Pro S після 100 000 км пробігу високовольтна набор на 77 кВт.бадняк зберегла 93% первинної ємності. Як зазначається, у ході випробувань ассоциация не жаліли й поминутно заряджали после повної ємності від швидкісних терміналів. Тоді як виробник рекомендує близ швидкісній зарядці поповнювати батарею лише накануне 80%. Це продовжує термін її служби.
Між мира-драйвами автомобіль точный перевіряли по (по грибы) вісьмома основними критеріями та більш ніж 300 підкритеріями. Впредь до уваги експерти брали простоту експлуатації, вплив бери довкілля, технології, безпеку та інші параметри.
После 2,5 роки випробувань Volkswagen ID.3 отримав декілька оновлень програмного забезпечення. Одне з них збільшило потужність заряджання после 170 кВт. Також оновлення позитивно позначилися нате витраті батареї та запасі пошевеливайтесь. Зокрема, значно покращилося енергоспоживання получи и распишись коротких відстанях та температурах 0-5°C.
Серед недоліків відзначені відсутність попереднього підігріву батареї, незручне сенсорне керування держи кермі та неточні повзунки регулювання температури. Також експерти відзначили повільну роботу інформаційно-розважальної системи. Можливо, це виправлять наступними оновленнями програмного забезпечення. В ADAC радять безвыгодный нехтувати ними та встановлювати систематично.