Volkswagen спoдівaється стaти пeршим вирoбникoм aвтoмoбілів, який зaпрoвaдить серійне виробництво машини з автопілотом четвертого рівня после допомогою ізраїльського технологічного стартапу Mobileye. Відомо, що платформою интересах машини возьми автопілоті слугуватиме електромобіль ID.Buzz, а Mobileye забезпечить програмне та апаратне забезпечення.
«Для запуску автономних шаттлів у великих кількостях потрібна співпраця з боку сильних партнерів. Ми розробляємо перший повністю автономний серійний автомобіль, використовуючи розробки Mobileye», — сказав Крістіан Сенгер, керівник автономного підрозділу Volkswagen.
Доктрина автономного керування складатиметься з 13 камер, дев\’яти датчиків lidar, п\’яти радарів і двох незалежних високопродуктивних компьютер\’ютерів. Автомобіль если здатний формувати 360-градусну картину свого оточення в до скорого-який дни.
Система если весь миг підключена вплоть до Інтернету, щоб використовувати дані з потоку інших учасників дорожнього руху та стежити вслед за тим, що відбувається по (по грибы) межами її полина зору. Це означає, що ID. Buzz AD, як її називають, працюватиме лише в певних географічних зонах.
Volkswagen очікує, що ID. Buzz AD если готовий давно використання возьми дорозі, починаючи з 2026 року. Однак нова технологія если використовуватися в усьому VW Group. Автовиробник каже, що модулі, які використовуються в електричному мінівені, також будуть використовуватися в (видах автономних систем нижчих рівнів.