Кoмпaнія Hertz, якa спeціaлізується нa прoкaті лeгкoвиx aвтoмoбілів, вжe «oбпeклaся» в закупівлі великої партії електромобілів, оскільки вони виявилися істотно дорожчими в ремонті після Происшествие, хоча номінально експлуатаційні витрати получи них були нижчими. Аналітики Gartner очікують, що у виробництві електромобілі виявляться дешевшими следовать машини з ДВЗ вже предварительно 2027 року, але около цьому середня вартість страхового ремонту таких машин если вищою получи и распишись 30%.
Ще одним прогнозом Gartner є згадка насчет можливість банкрутства чи консолідацію активів з іншими учасниками ринку по 15% виробників електромобілів, заснованих із минулого десятиліття. По (по грибы) словами представників Gartner, одним духом нові амбітні гравці ринку електромобілів шукають шляхи оптимізації виробництва в кшталт розробки нових архітектур аль переходу получай лиття великих кузовних деталей під тиском, щоб отримати конкурентні переваги, порівняно з класичними автовиробниками. Раненько чи пізно це неминуче призведе впредь до консолідації ринку.
Вже у 2027 році середньостатистичний електромобіль, сверху думку аналітиків Gartner, обходитиметься у виробництві дешевше, ніж порівняний вслед за характеристиками автомобіль із ДВЗ. Присутствие цьому найближчими роками собівартість виробництва електромобіля знижуватиметься швидше, ніж собівартість тягових батарей. З цієї причини пов\’язані з пошкодженням батареї близ ДТП ремонтні роботи коштуватимуть великі суми.
У середньому, вартість ремонту електромобіля після серйозної Происшествие буде возьми 30% вищою, ніж у машин з ДВЗ. Подібні страхові випадки частіше призводитимуть перед тотального списання транспортних засобів. Получи ринку страхових послуг це теж выявить себе: як збільшення вартості полісів, в среднем і появою в деяких учасників бажання відмовитися від страхування окремих моделей електромобілів.
Нате розвиток ринку електромобілів також отрицательно вплине і неминуча відмова урядів окремих країн від субсидування продажу таких транспортних засобів. Ринок увійде у фазу, яка передбачатиме виживання найсильніших гравців. У поточному році, як очікують представники Gartner, если реалізовано 18,4 млн електромобілів, а наступного — близько 20,6 млн стукко. Виживання багатьох виробників електромобілів залежатиме від їхньої здатності швидко підлаштовуватися під запити покупців.