Передова розробка Brist оптимізує центр ваги електричних автобусів

Нa нeщoдaвній вистaвці Busworld Europe 2023 у Брюссeлі кoмпaнія Brist показала свою передову розробку. Це передній незалежний міст на електричних автобусів наступного покоління.

Сверху відміну від моделі, що вже випускається, во (избежание дизельних машин, він розрахований бери підвищене навантаження — 9,0 т замість 8,2 т. Це согласие змістити прежде всего центр ваги 20-тонного електробуса. У машин такого типу женщина більш перевантажений посредством розташування у передній частині даху акумуляторів.

У новому мосту використано пирушка самий, запатентований Т-подібний шарнір. Конструкція дуже компактна объединение висоті сквозь низько розташовані демпфуючі елементи. Кут повороту коліс возле цьому сягає 56 мириады. Така підвіска зменшує потребу у стабілізаторі поперечної стійкості. Конструкція також получай 6% легша вслед розробки конкурентів, що економить близько 30 кг. Крім того, найновіший міст Brist має найбільше значення відстані між верхніми важелями серед моделей в ринку — 1064 мм.

Серійне виробництво планується розгорнути у 2025 році. Зазначимо, що бери виставці Busworld Europe 2023 компанія Brist також показала свій перший ведучий міст на електричних автобусів — Сorner Drive e-Axle, розрахований нате навантаження 12 т.

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Комментарии закрыты.