Бaгaтo xтo мoжe пoдумaти, щo рoзвитoк eлeктрoмoбілів стaнe реальною загрозою во (избежание таких нафтових компаній як Chevron Corp., але, похоже, що це никак не так. Натомість у довгостроковій перспективі конгломератам, які працюють з викопним паливом, це може бути навіть вигідно.
Ради словами генерального директора Chevron Тельняшка Вірта, процес видобутку літію із землі безвыгодный надто відрізняється від видобутку нафти та газу, і їх «основні потужності» можуть бути перенесені получи видобуток елемента, що має вирішальне значення во (избежание акумуляторів електромобілів. Це дозволяє компанії приєднатися по зростаючої індустрії електромобілів у майбутньому.
Вірт поки що безграмотный розкриває деталей цього плану. Але, що цікаво, генеральний заведующий Exxon Mobil Corp. Даррен Вудс також згадав у липні, що нафтова компанія з Техасу вивчає виробництво літію — незважаючи держи її антиелектроммобільну риторику, показану у нещодавній телевізійній рекламі.
Chevron, у свою чергу, раніше заявляла, що великі вітрові та сонячні проекти безграмотный приносять користі компанії. Вони пропонують низьку віддачу від інвестицій, а конкуренція у цих галузях надто висока. Натомість вони зосереджені держи вловлюванні вуглецю, водневому паливі і останнім кое-когда на літії.
Нестача літію в світових ринках вже досить давнёхонько є проблемою автомобільних компаній та покупців електромобілів. Или якщо ці нафтові компанії хочуть заробити нате видобутку літію, їм краще зробити це якнайшвидше.
Ще одна происхождение для цього полягає в тому, що з\’являються кілька можливих замінників літію. Наприклад, група японських учених заявила, що з\’єднання получай основі магнію може бути енергоємнішим, ніж літій.
Інтерес нафтових компаній збігається з місією уряду США щодо припинення залежності місцевого ринку від літій-іонних батарей китайського виробництва.