Тисячі електромобілів Tesla зібрали в порту Шанхаю для відправки до Канади

У Півдeннoму пoрту Шaнxaю пoмітили вeлику пaртію eлeктрoмoбілів Tesla Model Y тa Model 3. Відeo нещодавнього обльоту майданчика, нате якому зібрано неважный (=маловажный) менше 3000 автомобілів, опублікували в YouTube-каналі Wu Wa.

Як йдеться в описі, для акуратно припаркованих автомобілях приметно маркування «СА». Імовірно, це Страна кленового листа, куди Tesla почала імпортувати електромібілі з Китаю. Задньопривідні Model Y почалися відправляти у квітні цього року. Потім прежде них приєдналися повнопривідні моделі Long Range. Перші Model 3 прибули по Канади у травні.

Це дозволило компанії залишати Tesla Model Y та Model 3, зібрані у США, бери внутрішньому ринку. Стимулом предварительно цього став федеральний приём США щодо зниження інфляції, ухвалений у серпні 2022 року. Відповідно накануне нього покупці електромобілів можуть розраховувати бери субсидію у розмірі 7500 доларів.

У Канаді загальнонаціональні та місцеві пільги поширюються для електромобілі, випущені у счастливо оставаться-якій точці світу. В даний минута право в отримання федеральної пільги iZEV у розмірі 5000 канадських доларів (3784 доларів США) мають Model 3 RWD, Model 3 Long Range AWD, Model Y RWD та Model Y Long Range AWD.

Вслед за інформацією InsideEVs, наразі Tesla China тільки випускає експортні моделі Model Y та Model 3. Електромобілів для того китайського ринку в планах возьми даний время немає.

Як повідомлялося раніше, повнопривідний Tesla Model Y Long Range китайського виробництва во (избежание Канади використовує акумуляторну батарею LG ємністю 79 кВт.годочек. Для порівняння, интересах США кросовер комплектують блоком ємністю 82 кВт.бадняк від Panasonic.

Знания ходу «китайського» Model Y Long Range складає 497 км проти 531 км у «американського». Найменший пробіг батареї LG компенсують кращою продуктивністю в холодну погоду та повільнішим зносом, ніж Panasonic.

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Комментарии закрыты.