Кoмпaнія DAF Trucks рoзширює лінійку двигунів пользу кого свoєї титулoвaнoї вaнтaжівки сімeйствa XD, щo зaвoювaлa престижний ладграф International Truck of The Year 2023. Тепер ця инструмент доступна з новим 6,7-літровим турбодизелем Paccar PX-7, що розвиває после 310 к.с. Він если встановлюватися нате шасі колісної формули 4х2, і поки що тільки з денною кабіною, хоча стремглав з\’являться й інші її варіанти.
Paccar PX-7 возьми 600 кг легше, ніж його «старший брат», 10,8-літровий авто Paccar MX-11 (300 — 450 к.с.). У результаті вышибала має кращу в сегменті вантажопідйомність. Новий двигун працює сверх системи рециркуляції випускних газів EGR, він отримав ассоциация із високощільного графіту, циліндри з низьким коефіцієнтом тертя, а також ефективніший турбокомпресор. Доступні чотири варіанти потужності: 230, 260, 290 та 310 к.с. Максимальний крутний мгновение досягається присутствие дуже низьких оборотах.
Не переводя дыхания з Paccar PX-7 агрегатується й нова повністю автоматична 8-ступенева КП, яка перемикає передачі вне розриву максимального крутного моменту. Вдруг з оптимізованими передатними числами заднього моста це виводить DAF XD у лідери з паливної економічності в сегменті вантажівок з двигунами перед 300 к.с. Як опцію машину можна поставити моторне гальмо PX потужністю вплоть до 276 к.с.
«Міжнародна вантажівка 2023 року» відрізняється й передовим рівнем безпеки. Прекрасну оглядовість з робочого місця водія досягається завдяки більшій площі скління, нижчим розташуванням кабіни, а також такими корисними рішеннями як додаткове вікно у дверях праворуч (DAF Corner View) та средство камер замість зовнішніх дзеркал (DAF View System).