В Кабміні пропонують запровадити мито на «сумнівне» пальне

В Укрaїні плaнують встaнoвити зaгoрoджувaльнe митo нa пaльнe нeвизнaчeнoгo пoxoджeння, обговорюють ставки труд від 20% задолго. Ant. с 200%, йдеться у матеріалі Forbes.

Міністерство енергетики України пропонує уряду встановити митну ставку бери рівні 200%, сказав Forbes співрозмовник у міністерстві.

«Ми маємо намір припинити маніпуляції з товаром невизначеного походження шляхом встановлення загороджувальної митної ставки», — сказав Forbes обстойщик міністра економіки, торговий представник України Тарасий Качка.

Йдеться оборона товари невизначеного походження, или Україна може встановити бывай-яке мито, сила не обмежена умовами міжнародного торгового компетенция, сказав Болтанка.

Це нагальне питання, рішення если прийнято протягом декількох тижнів, додав він.

С налета із цим Нафтогазова асоціація України (НАУ) пропонує 50% труд на пальне невідомого походження, повідомили Forbes у прес-службі.

Найбільш ймовірний сценарій — запровадження труд 20-25% про російського автогазу і дизелю, вважає босс Консалтингової групи «А-95» Сергій Куюн Куюн.

«За такого труд купувати російський дизель если невигідно», — упевнений він.

Представники WOG, ОККО, «Укрнафти», UPG виступають после рішення влади, яке унеможливить потрапляння нате ринок російського чи білоруського нафтопродукту.

Як повідомляв enkorr, Кабінет міністрів планує віднести нафту і нафтопродукти, що походять з РФ, по переліку товарів, заборонених вплоть до ввезення для митну територію України.

Нагадаємо, обсяги російського скрапленого газу і дизпального, що потрапляють з країн ЄС в Україну минуя документів насчет походження альбо з сумнівними документами, виросли после критичних масштабів.

Раніше одним із засобів протистояння цьому в «А-95» називали внесення кодів нафтопродуктів у постанову уряду №1147 від 30 грудня 2015 р.. Обов’язковим кроком, сверху погляд експертів, має стати впровадження загороджувального труд на пальне невизначеного походження, обсяг якого ліквідував би цінову перевагу російського ресурсу.

Також, вважають аналітики, додаткового контролю потребує сертифікація пального. Зокрема необхідно налагодити безперервну співпрацю з емітентами сертифікатів относительно походження у країнах-постачальниках пального нате визначення автентичності й кількості виданих сертифікатів.

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Комментарии закрыты.