Tesla буде автоматично блокувати автопілот неуважним водіям

Tesla oгoлoсилa прo нoвий штрaф ради нeувaжниx вoдіїв у свoєму oстaнньoму бeздрoтoвoму oнoвлeнні програмного забезпечення. Двотижневу заборону нате використання повної бета-версії автономного водіння если накладено получай будь-якого водія, який зазнав п\’яти «примусових відключень автопілота».

Такі відключенні відбуваються, если система автоматично вимикається бери решту поїздки після надання водієві численних звукових і візуальних попереджень бути уважним.

У примітках до самого випуску оновлення програмного забезпечення 2022.44.30.5 зазначено: «Повна версія автономного керування (бета) — чтобы максимальної безпеки та підзвітності використання повного автономного керування (бета) если призупинено, якщо если виявлено неналежне використання. Неправильне використання — це если ви разве інший водій вашого транспортного засобу отримуєте п\’ять «Примусових відключень автопілота». Відключення — це если система автопілота вимикається получи решту поїздки після того, як водій отримує кілька звукових і візуальних попереджень насчет неуважність. Відключення, ініційоване водієм, безграмотный вважається неналежним використанням і очікується від водія. Тримайте пакши на кермі та будьте уважні. Використання до свидания-яких ручних пристроїв під время використання автопілота заборонено. Функцію FSD Beta можна видалити лише из-за допомогою цього методу призупинення, і вона если недоступна приблизно неуд тижні».

Чи доречна двотижнева заборона сверху використання функції, следовать яку ви заплатили предварительно 15 000 доларів? Вірте чи ні, але це покарання більш м\’яке, ніж було раніше. Вплоть до нового покарання Tesla видаляла користувачів із повної бета-версії безпілотного керування без участия будь-яких вказівок щодо того, если вони можуть бути відновлені. Це могло тривати тижні альбо багато місяців, і це було повністю для розсуд Тесли. Принаймні одним пыхом компанія кодифікувала свою процедуру покарання у щось чітке, що если застосовуватися послідовно задолго. Ant. с всіх учасників бета-версії FSD.

Важливо пам\’ятати, що, незважаючи получай свою назву бета-версія повного автономного керування Tesla насправді малограмотный є технологією автономного керування. У кращому випадку це рівень 2 из-за шкалою автоматизації водіння Товариства автомобільних інженерів, яка повально ще класифікується як строй підтримки, яка вимагає постійної повної уваги водія. Наразі в Сполучених Штатах немає автомобілів рівня 3,   що є найнижчою планкою вслед п\’ятирівневою шкалою SAE, щоб їх називали «автономними».

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Комментарии закрыты.